ריהוט בעיצוב איטלקי לבית

כאשר אתם זקוקים לרעיונות מקוריים במיוחד לעיצוב הבית, בחירה בעיצוב איטלקי היא פתרון שמגיע דיוק בזמן הנכון. בניגוד למה שרבים סבורים, עיצוב איטלקי אינו בהכרח עיצוב עתיק איטלקי על טהרת ספות העור החומות ושולחנות העץ הכהים. זה רק נדבך אחד של העיצוב האיטלקי. עיצוב איטלקי מבוסס גם על התקני זכוכית בעלי עיצוב חדיש, כסאות פלסטיק מודרניים ואפילו רהיטים לבנים שעשויים להתאים אפילו לבתים שעוצבו ונצבעו בעיצוב הייטק. מסקנה: ריהוט איטלקי עשיר במגוון רחב של סגנונות עיצוב, ואצלנו – הם גם ייראו מקוריים, משום שאנו מייבאים זאת ממעצבים שידועים כמי שעשו מהפכה בתחום הדקורציה הביתית ברכיבי ריהוט.

 

בחירת הריהוט האיטלקי

 

לבחירה מומלצת ומוצלחת של ריהוט איטלקי כדאי שיהיה לכם עם מי להתייעץ. אנו ממליצים על יועץ עיצוב בסגנון האיטלקי, יועץ עיצוב שיידע בדיוק מה צריך להיות בבית שלכם ומה לא: אלו רהיטים כדאי שיהיו נוכחים בחדרים גדולים, ואלו בחדרים קטנים. אלו רהיטים כהים צריכים להיות נוכחים בבית ואלו רהיטים בעלי צבע בהיר. אלו רהיטים בעלי גודל קבוע, ואלו רהיטים יהיו בעלי כושר פתיחה/סגירה (לדוגמה – שולחנות שנפתחים מהצדדים על מנת להרחיבם).

 

אפיון עיצובי של בחירתכם

 

היועץ העיצובי יסייע לכם להגיע לעיצוב נדרש מבין כל אפשרויות הבחירה שהוא הציג לכם. בשלב הראשון, בדקנו בעיקר מה צריך שיהיה בבית מבחינה פונקציונלית, עם דגשים קלים על בהירותו/כהותו של הרהיט. כאן, העיצוב ייכנס להילוך גבוה יותר, ייבחרו צורות נדרשות לכל רהיט, גדלים נדרשים, שלא ייצרו עיצוב מגושם בחדר, ועוד.

 

מובטחת עבודה יסודית וחסרת פשרות

 

אנו מציעים לכם עבודה יסודית וחסרת פניות, אשר תסדר לכם את הריהוט הכי איכותי בבית, ריהוט אשר יבטיח לכם בית מעוצב ובעל מעוף כביר מחינה עיצובית ופונקציונלית כאחת. אנו מתחייבים על ריהוט סוג אל”ף בכל מקום בבית.

 

 

 

 

Garoxהכתובת שלכם לריהוט איטלקי אותנטי בבית!

 

אצלנו ב- Garoxתוכלו למצוא ריהוט איטלקי ביתי אותנטי, עם מגוון רחב של עזרי עיצוב נחשקים. השולחנות, הכסאות וריהוט הסלון יצרו מראה מפואר ומלכוי בכל מקום בבית!

פנו אלינו לרכישת ריהוט איטלקי לבית, ותיהנו מנוחיות יתר ומעיצוב משודרג בכל חדר וחדר!

שירות לקוחות בווצאפ
התקשר/י אלינו
x