פינות אוכל יוקרתיות

הכניסו את היוקרה הביתה עם פינות אוכל יוקרתיותעיצוב יוקרתי בבית הוא עיצוב נחשק ומבוקש בקרב בתי אב רבים בישראל. צוות 4 Rihut שמח להציג בפניכם את המדריך המקוצר למציאת פינת אוכל יוקרתית ומעוצבת לביתכם.כאשר אנו מבקשים להתאים עבור הבית שלנו פינות אוכל יוקרתיות – צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים טרם הרכישה:

 

• עמידות הרהיטים – רצוי לבחור בריהוט עמיד שיחזיק לזמן ממושך ולא להסתפק בפחות מכך.

 

• סוג הריפוד על הרהיטים – סוג הריפוד צריך להיות לכם נוח וכזה שיהיה לכם קל לנקות ולתחזק.

 

עמידות רהיטי פינות אוכל יוקרתיות

 

זה לא סוד שלא כל פינות האוכל מכילות תנאי עמידות שהייתם רוצים שיכילו. על מנת להבטיח לכם פינות אוכל יוקרתיות ועמידות, חשוב שתתמקדו בחומרי הבוטיק ותחתרו לרכוש אך ורק אותם. כך למשל, בעיצוב פינת אוכל יוקרתית מעץ, ישנו שולחן מעץ טבעי וישנו שולחן מסיבי עץ מלאכותיים. סיבים אלו כמו מזונית, סיבית ו-  MDFיצרו תנאי עמידות מוגבלים יותר, מטבע הדברים, מאשר עמידות העץ הטבעי לחלוטין. נכון, ההשקעה בפינות אוכל יוקרתיות אינה פשוטה, אך משתלמת מאד למשל שנים ארוכות. בתחום המתכות אלומיניום גולמי או אלומיניום בתשלובת עם זכוכית מחוסמת יהיו החומרים שתרצו לעבוד איתם: עמידים, דוחי חלודה ונשארים יפים וללא מכות ושריטות למשך זמן רב ביותר.

 

ריפוד פינות אוכל יוקרתיות

 

ניתן לבחור או בריפוד נייד שניתן להסיר מהכיסאות או בריפוד קבוע. ניתן לבחור או בריפוד מבד או בריפוד עור. חשוב לבחור בריפוד אשר ישרה בכם נוחות, ומאידך – שיהיה קל לנקות ולתפעל אותו במסגרת פעולות תחזוקת הבית. למשל – בד דוחה רהיטים קל יותר לניקוי מאשר בד רגיל, והוא במקרה גם פחות צובר אבק. בתחום העור – ריהוט זמש מומלץ במיוחד מבחינת קלות התחזוקה שלו וחוסר הרגישות שלו לקרינה אם הוא מוצב בטעות מול קרני שמש ישירה.אתם מוזמנים להתרשם מקולקציית פינות האוכל וכסאות האוכל שלנו באתר.

 

אתם מוזמנים לבקר בקולקציית פינות אוכל לצפיה בדגמים. צוות 4 Rihut שמח לעמוד לרשותכם בכל עת! לטלפונים ובירורים להזמנות חייגו 0722-333-100

שירות לקוחות בווצאפ
התקשר/י אלינו
x