פינות אוכל איטלקיות

פינות אוכל איטלקיות משמשות את בתי האב השונים – בכל סגנונות העיצוב. רבים סבורים כי ריהוט איטלקי הוא בהכרח ריהוט כפרי איטלקי על טהרת העור החום והעץ, אך אין זה כך. ישנו ריהוט איטלקי מזכוכית, ואפילו מפלסטיק לבן או שחור (למשל בחלק מכסאות פינת האוכל). לכן, סגנון עיצוב איטלקי אינו סגנון חד גוני אלא רב גוני, מה שאומר שבחירתו מצריכה מאד גיוס יועץ עיצוב שיסייע לכם בבחירת המוצרים לפינת האוכל.

 

שולחן פינת האוכל

 

היועץ יוודא שהשולחן מתאים לנוף העיצובי בפינת האוכל שלכם, ושהוא מגובש דיו על מנת לספק מענה עיצובי ופונקציונלי בה. כמו כן, תיבדק הנוחות שלכם סביב השולחן. היועץ העיצובי יסייע לכם להגיע לשולחן שגם תיהנו ממנו ב- 100%, וגם הוא יהיה שולחן שיספק מענה עיצובי מלא לפינת האוכל ולבית בכלל, וייצג אותם בכבוד רב. היועץ ייוודא שהשולחן מתאים בגודלו לגודל החדר ואינו קטן מדי או גדול מדי אשר יוצר עיצוב מגושם ועל הדרך – גורע מקום בחדר האורחים או פינת האוכל שלכם.

 

כסאות פינת האוכל

 

היועץ העיצובי ייוודא כי הכסאות מתאימות לעיצוב השולחן ובכלל – לעיצוב מרחב פינת האוכל הביתי. הוא ייוודא שנבחרו רק כסאות שנהנתם לבחון אותם והתרצם מאד כאשר ישבתם עליהם לבדיקתם. כססאות פינת האוכל שלנו דקורטיביים, נוחים לשימוש, מפנקים מאד לישיבה, ויוצרים תחושה חמימה וכייפית בכל עת. כשאתם קונים כסאות שהם גם מלאכת מחשבת עיצובית, וגם נוחים להפליא, אתם בדרך הנכונה הן לעיצוב פינת האוכל, והן לבחירת התקני ישיבה מהנים ומענגים שיספקו בדיוק מה שאתם צריכים בבית.

 

 

 

 

GAROX מבחר פינות אוכל בסגנון איטלקי

 

Garox רהיטים באיכות, פינות אוכל אקסקלוסיביות בהתאמה אישית! נסייע לכם לבחור רכיבים שונים כמו ריפודים ניידים ומפות שיישפרו מאד את חזות פינת האוכל ויהפכו אותה לפינת אוכל מעוצבת ודקורטיבית אשר מומלץ מאד שתהיה חלק מנופכם הביתי. כמו כן, תוכלו לבחור אצלנו באתר ממגוון פינות אוכל מזכוכית מבית היצור של GAROX.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של פינות אוכל דקורטיביות בנוסחי עיצוב שונים. אנו נסייע לכם לגבש עמדה לגבי סוג פינ האוכל המתאים לכם ביותר, ולחתור להנגשתה אליכם במחירים מפתיעים, ותחת תנאי שירות חלומיים. פנו אלינו לכל המידע על פינות אוכל איטלקיות כפריות או מודרניות בהתאמה אישית!

שירות לקוחות בווצאפ
התקשר/י אלינו
x