מיטות זוגיות בסגנון יוקרתי

מחפשים מיטות זוגיות יוקרתיות? 4 Rihut גאה להציג בפניכם מבחר עשיר של מיטות זוגיות במבחר סגנונות ועיצובים מיוחדים. בגלריית מיטות זוגיות מוצגת הקולקציה המגוונת שלנו, בה תוכלו למצוא מבחר של מיטות זוגיות בסגנון יוקרתי, מיטות זוגיות מרופדות, מיטות עור זוגיות ועוד. אם אתם עדיין נמצאים בשלבי החיפוש אחר המיטה הזוגית החדשה שלכם, צוות 4 Rihut שמח להציג בפניכם מספר רעיונות למיטות זוגיות יוקרתיות ומעוצבות.

מיטות שרובן עשויות עץ מלא בעור או דמוי עור בסגנון מודרני. מיטות אלו נדרשות במיוחד אם בעל הבית עיצב את הבית בסגנון איטלקי מודרני על טהרת האדום, הבורדו והזהב, כולל ריפוד ועיצוב עור על ארונות העץ. בבית כזה, ברור כי המיטה צריכה להיות חלק הרמוני בעיצוב החדר, ולכן מיטת עור חומה עם פיתוחים מזהב מתאימה ביותר. ניתן לבחור בצבע חום בהיר כפרי אך כדאי יותר להיצמד דווקא לגוון הכהה בעל הצביון האדמדם, שכן הוא משתלב טוב יותר עם הזהב ומדגיש את האותנטיות שבעיצוב הנדרש.

 

מיטות מעוצבות בגוונים לבנים

מיטות אלו יכולות להיות מיטות בצבע קרם שמנת, או לבן לחלוטין. גוונים אלו מאפיינים את העיצוב ההיטקיסטי המודרני הדוגל במינימום אלמנטים מעוצבים, ושימוש נרחב בצבע לבן ליצירת תחושת מרחב וספייס. לענייננו, בבית המודרני – עיצוב לבן הוא עיצוב נדרש, וגם במיטה – יש לכם אפשרות לבטא זאת. מנגד, ניתן ללכת באסטרטגיה של הפוך על הפוך ולרכוש דווקא מיטה שחורה משחור על מנת ליצור ניגוד בחדר באמצעות האלמנט ההופכי בין הצבעים.

מיטות זוגיות יוקרתיות עגולות

מיטות אשר מכילות פלטה חצי מעגלית בחלק הקדמי שלהן, ובכל מקום אפשרי שניתן להבליט אלמנט – ההבלטה תהיה עגולה. המיטות הללו יתאימו במיוחד עבור בית בעיצוב כפרי, שכן התכונה המעגלית ברהיטים וגם במשקופים של דלתות, אגב, יוצרת תחושת אינטימיות וביתיות שניתן למצוא בעיקר בכפרים. הרהיט העגול מנתק אתכם מהתחושה האורבנית ויוצר תפאורה שנראית יותר כמו זו הכפרית האותנטית.

אתם מוזמנים לצפות בקולקציית מיטות זוגיות באתר ולהתרשם ממבחר הדגמים. צוות 4 Rihut שמח לעמוד לרשותכם בכל עת! לטלפונים ובירורים להזמנות חייגו 0722-333-

100

שירות לקוחות בווצאפ
התקשר/י אלינו
x